Teklas olarak çevik ve esnek yapımız sayesinde pandemik salgının getirdiği yenilikçi ve zorlayıcı dönüşüme hızlıca adapte olduk. Bu adaptasyon sürecinde çalışanlarımızın kişisel koşullarını takip ederek, her birine ihtiyaç duydukları desteği sağlamak adına çalışmalar yaptık.
Gülsünay Uysal KABA
Teklas İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Müdürü
Pandemi sürecinde daha önceleri imkansız görünen uzaktan çalışma sistemini deneyimledik. Otomotiv sektöründe üretim odaklı çalışan bir şirket olarak özellikle finans, IT gibi departmanlarda uzaktan çalışma biçiminin faydalarını olumlu yönde tespit ettik. Çalışanlarımızın yolda kaybettiği enerji bu sistem sayesinde iş motivasyonuna dönüştü. Önümüzdeki dönemde uzaktan çalışma sistemini bazı departman ve pozisyonlar için kalıcı olarak devreye almayı planlıyoruz.
Eğitim sistemlerimizi gözden geçirmeye başladık. En önemli değişikliklerden bir diğeri de eğitim programlarımızda olacak. Yüz yüze yapılan eğitimler yerini önümüzdeki dönemde online eğitim programlarına bırakacak.
Teklas olarak otomasyon en güçlü kaslarımızdan biri, şimdi bu güçlü kasımıza daha fazla yatırım yapıp, her alanda otomasyona ağırlık vermeyi hedefliyoruz.
Pandemi süreci tüm dünya için zorlu bir sınavdı ve süreç halen devam ediyor. Teklas olarak çevik ve esnek yapımız sayesinde pandemik salgının getirdiği yenilikçi ve zorlayıcı dönüşüme hızlıca adapte olduk. Bu adaptasyon sürecinde çalışanlarımızın kişisel koşullarını takip ederek, her birine ihtiyaç duydukları desteği sağlamak adına çalışmalar yaptık. Teklas olarak iletişimimizi taze tutabilmek için sürekli onlarla irtibat halinde kaldık. Aynı zamanda sosyal izolasyon sürecinin ortaya çıkarttığı yeni bir sosyalleşme ihtiyacını azaltmak adına Flow to Motivation şapkası altında online iletişim etkinlikleri organize ettik. Moral ve motivasyonlarını desteklemek için eğitim, müzik, kitap, tiyatro gibi online açık kaynakları içeren mailler aracılığıyla iletişim yaptık. Çalışanlarımızın ihtiyaçlarına yönelik psikoloji, beslenme, koçluk, sağlık gibi konularda iç yayınlar organize ettik, uzmanları şirket çalışanlarımızla buluşturduk.